Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka ds. rekrutacji i kadr
Miejsce pracy: CzęstochowaObowiązki:
- rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych,
- terminowa oraz jakościowa realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne, średniego i niższego szczebla,
- opracowywanie planu realizacji projektu z zakresu pracy tymczasowej,
- przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych z potencjalnymi kandydatami,
- poszukiwanie i wdrażanie alternatywnych metod poszukiwania kandydatów oraz realizacji projektów rekrutacyjnych,
- budowanie oraz rozwijanie relacji z klientem,
- zarządzanie komunikacją między klientem a kandydatem,
- opracowywanie raportów podsumowujących realizacje projektów,
- rejestracja zgłoszeń reklamacyjnych i współpraca z przełożonym przy ich rozpatrywaniu,
- udzielanie informacji na temat dostępnych ofert pracy potencjalnym kandydatom,
- reprezentowanie Trenkwalder na rynku poprzez udział w targach i giełdach.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów prawa pracy,
- znajomość pakietu MS Office (Office, Excel),
- prawo jazdy kat. B - warunek konieczny,
- doświadczenie w kadrach - mile widziane
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- umowa o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
- wynagrodzenie stałe plus premie powiązane z wynikami,
- pakiet szkoleń wewnętrznych,
- prywatną opiekę medyczną,
- pakiet sportowy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.