Firma działająca na rynku nieruchomości poszukuje zorganizowanej i wielozadaniowej osoby do pracy biurowej przy koordynacji projektów prowadzonych przez spółkę. Do najważniejszych zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
• administrowanie dokumentacją,
• pozyskiwanie danych, sporządzanie raportów, zestawień, analiz i prezentacji,
• bieżąca współpraca z kontrahentami.
Od osoby aplikującej na powyższe stanowisko oczekujemy:
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
• dyspozycyjności w pełnym wymiarze czasu pracy (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00),
• doskonałej organizacji i umiejętności szybkiego uczenia się.
Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV w formacie .pdf (inne nie będą rozpatrywane). CV powinno zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami.”). Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu w wybranymi kandydatami.
W dobie wąskich specjalizacji usługowych, my specjalizujemy się w... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.