- Wsparcie Zarządu w bieżącym prowadzeniu przedsiębiorstwa w aspekcie administracyjno-kadrowym
- Planowanie i realizowanie zadań administracyjno-biurowych: koordynacja obiegu dokumentów, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja umów, opracowywanie pism służbowych
- Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym
- Fakturowanie, prowadzenie wszystkich rozliczeń związanych z działalnością Spółki
- Dekretowanie faktur oraz dokonywanie rejestracji płatności faktur
- Monitorowanie terminów płatności
- Przygotowywanie przelewów bankowych
- Przygotowywanie dokumentów kadrowych
- Przygotowywanie podstawowych danych finansowych na potrzeby Zarządu
- Dbanie o komunikację w biurze i na zewnątrz organizacji
- Organizowanie spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych
- Kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie wśród młodego zespołu pracowników
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szereg szkoleń
- Niezbędne narzędzia pracy
- Doświadczenie na podobnym stanowisku jako warunek konieczny
- Doświadczenie w księgowości lub obsłudze sekretariatu mile widziane
- Preferowane wykształcenie wyższe w obszarze administracji lub ekonomii
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excell
- Umiejętność koordynacji oraz realizacji wielu zadań jednocześnie
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność, rzetelność, skrupulatność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Analiza przyczyn problemów i przedstawianie możliwych rozwiązań
- Kreatywność
- Proaktywność
- Prawo jazdy kat. B
Firma PAGERO powstała jako koncentrator usług specjalistycznych w... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.