#

Asystent/ka ds. księgowo-administracyjnych

Pagero Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

- Wsparcie Zarządu w bieżącym prowadzeniu przedsiębiorstwa w aspekcie administracyjno-kadrowym
- Planowanie i realizowanie zadań administracyjno-biurowych: koordynacja obiegu dokumentów, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja umów, opracowywanie pism służbowych
- Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym
- Fakturowanie, prowadzenie wszystkich rozliczeń związanych z działalnością Spółki
- Dekretowanie faktur oraz dokonywanie rejestracji płatności faktur
- Monitorowanie terminów płatności
- Przygotowywanie przelewów bankowych
- Przygotowywanie dokumentów kadrowych
- Przygotowywanie podstawowych danych finansowych na potrzeby Zarządu
- Dbanie o komunikację w biurze i na zewnątrz organizacji
- Organizowanie spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych
- Kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach

Oferujemy:
- Ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie wśród młodego zespołu pracowników
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szereg szkoleń
- Niezbędne narzędzia pracy

Wymagania

- Doświadczenie na podobnym stanowisku jako warunek konieczny
- Doświadczenie w księgowości lub obsłudze sekretariatu mile widziane
- Preferowane wykształcenie wyższe w obszarze administracji lub ekonomii
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excell
- Umiejętność koordynacji oraz realizacji wielu zadań jednocześnie
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność, rzetelność, skrupulatność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Analiza przyczyn problemów i przedstawianie możliwych rozwiązań
- Kreatywność
- Proaktywność
- Prawo jazdy kat. B

Prezentacja firmy

Firma PAGERO powstała jako koncentrator usług specjalistycznych w... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Czas trwania umowy
Czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
2 500PLN - 3 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Finanse, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi