#

Asystent/ka ds. księgowo-administracyjnych

Pagero Sp. z o.o.

54-427 Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

- Wsparcie Zarządu w bieżącym prowadzeniu przedsiębiorstwa w aspekcie administracyjno-kadrowym

- Planowanie i realizowanie zadań administracyjno-biurowych: koordynacja obiegu dokumentów, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja umów, opracowywanie pism służbowych

- Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym

- Fakturowanie, prowadzenie wszystkich rozliczeń związanych z działalnością Spółki

- Dekretowanie faktur oraz dokonywanie rejestracji płatności faktur

- Monitorowanie terminów płatności

- Przygotowywanie przelewów bankowych

- Przygotowywanie dokumentów kadrowych

- Przygotowywanie podstawowych danych finansowych na potrzeby Zarządu

- Dbanie o komunikację w biurze i na zewnątrz organizacji

- Organizowanie spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych

- Kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach

 

Oferujemy:

- Ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie wśród młodego zespołu pracowników

- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szereg szkoleń

- Niezbędne narzędzia pracy

- Przyjazną i miłą atmosferę

Wymagania

- Doświadczenie na podobnym stanowisku jako warunek konieczny
- Doświadczenie w księgowości lub obsłudze sekretariatu mile widziane
- Preferowane wykształcenie wyższe w obszarze administracji lub ekonomii
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excell
- Umiejętność koordynacji oraz realizacji wielu zadań jednocześnie
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność, rzetelność, skrupulatność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Analiza przyczyn problemów i przedstawianie możliwych rozwiązań
- Kreatywność
- Proaktywność
- Prawo jazdy kat. B

Prezentacja firmy

Firma PAGERO powstała jako koncentrator usług specjalistycznych w zakre... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/02/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi