Opis stanowiska pracy

Poszukujemy osób energicznych, zmotywowanych i chętnych do rozwoju w zakersie kadr i płac.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji;
  • pracę w zgranym zespole specjalistów;
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia;
  • szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji.


Zadania:

Do zadań Asystentów należy wsparcie zespołu specjalistów ds. kadr i płac polegające na:

  • przygotowywaniu list płac;
  • sporządzaniu dokumentów kadrowych – zaświadczeń, umów, aneksów, świadectwa pracy oraz prowadzenie akt osobowych;
  • rejestrowaniu, wyrejestrowaniu oraz zgłaszaniu wszelkich zmian dla pracowników w ZUS;
  • przygotowywaniu deklaracji PIT, PFRON, GUS.

Wymagania

  • minimalna wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń oraz prawa pracy;
  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność w realizacji powierzonych zadań;
  • umiejętność analityczengo myślenia;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
  • otwartość na nowe wyzwania i zdobywanie nowych umiejętności.

 

Mile widzaine doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz komunikatywność w języku angielskim.

Prezentacja firmy

PACTUM Kancelaria Finansowa funkcjonuje od 20 lat na rynku. Zajmujemy si... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
2 100PLN - 2 600PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi