• Wsparcie w przygotowywaniu kontraktów zakupowych.
• Kontaktowanie się z dostawcami zagranicznymi.
• Wsparcie w rozszerzaniu oferty zakupowej.
• Przygotowywanie i zgłaszanie reklamacji do dostawców.
• Tworzenie ofert i wycen w konsultacji z kierownikiem działu.
• Kontrola stanów magazynowych.
• Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby Działu.
• Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów importowych.
Nasze wymagania:
• Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie – warunek konieczny.
• Mile widziana znajomość innego języka obcego.
• Wykształcenie minimum średnie (może być osoba studiująca mający możliwość pracy min. 4 dni w tygodniu).
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży FMCG).
• Zaangażowanie oraz umiejętność organizowania własnej pracy.
• Zdolności komunikacyjne i umiejętność nawiązywanie relacji z partnerami handlowymi.
• Bardzo dobra znajomość pakietu Office (zwłaszcza Excel).
• Sumienność, samodzielność i odpowiedzialność w działaniu.
• Umiejętność pracy pod presją czasu i z wieloma zadaniami jednocześnie
• Zdolności analityczne.
Oferujemy:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
• Ciekawą pracę w profesjonalnym środowisku.
• Możliwość samodzielnego działania.
• Możliwość rozwoju i awansu.
Grupa Brand Distribution jest międzynarodową firmą handlową z dwu... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.