Poszukujemy osoby, która będzie wsparciem teamu office i pomoże w sprawach związanych z administracją oraz finansami/księgowością.
Obowiązki:
- prowadzenie rejestru oraz wystawianie faktur sprzedażowych (FV, korekty) na podstawie informacji z innych działów
- stały kontakt z klientami spółki w celu zbierania zamówień, weryfikacji płatności i poprawności danych
- dbanie o obieg faktur i dokumentów finansowych w firmie, rejestracja faktur kosztowych i zakupowych
- kontrola rozliczeń osób współpracujących na podstawie umów B2B
- dbanie o terminowość oraz zgodności płatności dokonywanych dla dostawców
- ścisła współpraca z biurem rachunkowym oraz innymi działami spółki
- przygotowywanie doraźnych raportów oraz analiz
Oferujemy:
- współpracę na podstawie umowy o pracę
- elastyczne godziny pracy
- pakiet sportowy i medyczny, dofinansowanie szkoleń/ konferencji
- pracę w nieformalnej atmosferze razem ze zgranym zespołem Nerdów
Wymagania:
- min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia/finanse
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- dobrej znajomość pakietu MS Office i Excel
- skrupulatność, dokładność oraz samodzielność
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne oraz umiejętności komunikacyjne
Angry Nerds to firma z Wrocławia zajmująca się wytwarzaniem oprogramowan... Rozwiń
https://angrynerds.co/polityka-ochrony-danych/
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.