Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Asystent/ ka ds. Administracji
Lokalizacja: WarszawaNaszym Klientem jest międzynarodowa Instytucja Finansowa oferująca usługi bankowości. Od 20 lat działa na rynku polskim wspierając branżę motoryzacyjną. Organizacja została wyróżniona jako jedno z Najlepszych Miejsc Pracy w 2016 roku w plebiscycie Great Place to Work. Obecnie poszukujemy Kandydatów do Zespołu Administracji Kontraktorów.
Zakres obowiązków:
- Realizacja procesów wypłat umów
- Inicjacja kontraktów
- Weryfikacja danych w umowie z danymi wprowadzonymi do systemu
- Obsługa posprzedażowa
- Aktualizowanie bazy danych
- Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach
Nasz Klient zapewnia:
- Pracę w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość zdobycia/ poszerzenia wiedzy w zakresie finansów i administracji
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Atrakcyjne wynagrodzenie (16 zł/h brutto)
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (10:00 - 18:00)
- Dogodną lokalizację w centrum Warszawy (Rondo ONZ)
- Szkolenia przygotowujące do pracy
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie kierunkowe (student ostatniego roku administracji/ finansów/ rachunkowości/ ekonomii/ zarządzania)
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat
- Skrupulatność i dokładność
- Zorganizowanie i samodzielność w działaniu
- Znajomość pakietu MS Office