Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka ds. administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Wsparcie administracyjne działu sprzedaży w codziennych obowiązkach
Wystawianie faktur, uzupełnianie umów
Wprowadzanie zmian do systemu, aktualizowanie danych
Tworzenie raportów dotyczących wyników sprzedaży - Ms. Excel
Współpraca z firmą zewnętrzną w obszarze kadrowo-płacowym (przygotowywanie dokumentów, kompletacja dokumentów zgodnie z zasadami, przesyłanie do pracowników)
Obsługa recepcji (obsługa gości, organizacja spotkań biznesowych)
Wymagania:
Doświadczenie w pracy administracyjnej lub na recepcji
Odpowiedzialność, sumienność, rzetelność
Dobra organizacja pracy własnej
Dobra znajomość programów MS Office ( w tym Excel)
Znajomość języka angielskiego - poziom min. B2
Oferujemy:
Umowa o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Stabilna praca w pełnym etacie od poniedziałku do piątku
Praca w szybko rozwijającej się na rynku polskiej firmie
Zatrudnienie od zaraz
Lokalizacja: Ochota
Numer referencyjny: ADA/WA2/082018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?