#

Asystent/ka ds. administracji

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Asystent/ka ds. administracji

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie administracyjne działu sprzedaży w codziennych obowiązkach
  • Wystawianie faktur, uzupełnianie umów
  • Wprowadzanie zmian do systemu, aktualizowanie danych
  • Tworzenie raportów dotyczących wyników sprzedaży - Ms. Excel
  • Współpraca z firmą zewnętrzną w obszarze kadrowo-płacowym (przygotowywanie dokumentów, kompletacja dokumentów zgodnie z zasadami, przesyłanie do pracowników)
  • Obsługa recepcji (obsługa gości, organizacja spotkań biznesowych)

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej lub na recepcji
  • Odpowiedzialność, sumienność, rzetelność
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Dobra znajomość programów MS Office ( w tym Excel)
  • Znajomość języka angielskiego - poziom min. B2

Oferujemy:

  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilna praca w pełnym etacie od poniedziałku do piątku
  • Praca w szybko rozwijającej się na rynku polskiej firmie
  • Zatrudnienie od zaraz
  • Lokalizacja: Ochota


Numer referencyjny: ADA/WA2/082018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi