Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka ds. Administracji HR
Miejsce pracy: Siewierz
Główne zadania:
- Wsparcie w zakresie: przygotowywania listy płac w systemie, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przygotowywaniu dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy.
- Przygotowywanie raportów
- Wdrażanie nowych pracowników
- Koordynowanie procesu obiegu dokumentów (porządki obrad, protokoły, działania)
- Nadzór nad obiegiem informacji w firmie
- Organizacja spotkań oraz wyjazdów służbowych
- Bieżące wsparcie w komunikacji wewnętrznej oraz w zespole pracowników
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Czynne prawo jazdy kat.B
- Umiejętności organizacyjne i interpersonalne
- Mile widziane doświadczenie w środowisku produkcyjnym
- Chęć nauki, rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia i wiedzy pracownika
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku
- Benefity pozapłacowe: karta sportowa, prywatne ubezpieczenie PZU.
- Pracę wkrótce w nowej siedzibie firmy: Zawiercie
Prosimy o przesłanie CV również w języku angielskim
Oferta dotyczy pracy za pośrednictwem Adecco z możliwością zatrudnienia bezpośrednio pod firmę Klienta.
Oferta dotyczy pracy za pośrednictwem Adecco z możliwością zatrudnienia bezpośrednio pod firmę Klienta.
Numer referencyjny: AS/04/18/SOS
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.