#

Asystent/-ka ds. Administracji Centralnej

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Asystent/-ka ds. Administracji Centralnej

Miejsce pracy: Warszawa

Wykształcenie średnie-ekonomia/finanse i rachunkowość, umiejętność obsługi kasy fiskalnej, 2 lata doświadczenia. Zakres obowiązków: obsługa transakcji handlowych w CRM (zamówienia towarów do MC, wystawianie faktur, korekt, zakładanie maszyn i konfiguracji, wystawianie zleceń instalacji, wydawanie tonerów do umów, wydawanie modemów CSRC do transakcji, wprowadzanie umów, obsługa umów (pozyskiwanie stanów liczników, fakturowanie, drukowanie i wysyłka faktur, przygotowanie aneksów, cesje umów, zmiany danych w NV, korekty, wystawianie i przesyłanie duplikatów faktur do klienta), obsługa umów najmu (fakturowanie), przygotowanie raportów dla klientów i raporty wewnętrzne, ścisła współpraca z działem księgowości i finansów, obsługa systemu Finder. Praca w trybie jednozmianowym w godzinach 8-16. Zgłoszenia należy kierować na adres e-mail.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi