Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent /-ka biura
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania i obowiązki:
stała współpraca z personelem budynku i dostawcami usług
negocjowanie umów dotyczących infrastruktury biurowej
przygotowywanie rocznych raportów z zakresu, m.in. podróży służbowych i zużycia energii
zarządzanie flotą samochodową
wspieranie zespołu w realizacji projektów
obsługa recepcji
Wymagania:
min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
umiejętności negocjacyjne
praktyczne podejście do rozwiązywanych problemów
język angielski na poziomie min.B2
obsługa aplikacji biurowych: Microsoft Office, bazy danych
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie
możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
benefity pozapłacowe
przyjazną atmosferę
dogodną lokalizację
Numer referencyjny: AB/11/2018/WA2/AM
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?