Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Asystent /-ka biura

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania i obowiązki:

  • stała współpraca z personelem budynku i dostawcami usług
  • negocjowanie umów dotyczących infrastruktury biurowej
  • przygotowywanie rocznych raportów z zakresu, m.in. podróży służbowych i zużycia energii
  • zarządzanie flotą samochodową
  • wspieranie zespołu w realizacji projektów
  • obsługa recepcji

Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • umiejętności negocjacyjne
  • praktyczne podejście do rozwiązywanych problemów
  • język angielski na poziomie min.B2
  • obsługa aplikacji biurowych: Microsoft Office, bazy danych

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
  • benefity pozapłacowe
  • przyjazną atmosferę
  • dogodną lokalizację


Numer referencyjny: AB/11/2018/WA2/AM
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi