Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka biura
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Wsparcie administracyjne i organizacyjne pracowników działu (kilka osób)
Zarządzanie kalendarzami pracowników
Organizacja podróży służbowych i spotkań biznesowych
Zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji
Przygotowywanie prezentacji w programie Power Point oraz prostych raportów w Ms. Excel
Redagowanie pism, materiałów informacyjnych, broszur na spotkania biznesowe
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym lub na recepcji
Dobra znajomość pakietu Office (głównie Excel, Power Point)
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Znajomość języka angielskiego - min. B1
Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność
Oferujemy:
Umowę o pracę za pośrednictwem Adecco
Zatrudnienie na okres 1,5 roku (na zastępstwo)
Atrakcyjne wynagrodzenie
Pełny etat
Profesjonalne wdrożenie w obowiązki
Lokalizacja: Wola
Numer referencyjny: AB/WA2/072018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?