Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Asystent/ka biura

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne pracowników działu (kilka osób)
  • Zarządzanie kalendarzami pracowników
  • Organizacja podróży służbowych i spotkań biznesowych
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji
  • Przygotowywanie prezentacji w programie Power Point oraz prostych raportów w Ms. Excel
  • Redagowanie pism, materiałów informacyjnych, broszur na spotkania biznesowe

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym lub na recepcji
  • Dobra znajomość pakietu Office (głównie Excel, Power Point)
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Znajomość języka angielskiego - min. B1
  • Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność

Oferujemy:

  • Umowę o pracę za pośrednictwem Adecco
  • Zatrudnienie na okres 1,5 roku (na zastępstwo)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pełny etat
  • Profesjonalne wdrożenie w obowiązki
  • Lokalizacja: Wola


Numer referencyjny: AB/WA2/072018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi