Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka biura
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Obsługa recepcji (obsługa gości, odbieranie telefonów i maili, organizacja spotkań biznesowych, monitorowanie stanu zaopatrzenia biura, kontakt z zarządcą budynku w przypadku awarii)
- Zgłaszanie problemów technicznych do działu IT
- Współpraca z działem sprzedaży (sporządzanie umów, przygotowywanie dokumentów dla klientów, ofert na przetargi)
- Wsparcie działu marketingu (przygotowywanie prezentacji w programie Power Point)
- Współpraca z działem księgowości (faktury, delegacje służbowe)
- Przygotowywanie raportów i zestawień w Ms. Excel, wprowadzanie danych do systemu
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy administracyjnej, obsłudze klienta lub pokrewne
- Doświadczanie w obsłudze recepcji - mile widziane
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Bardzo dobra znajomość programów MS Office (szczególnie Excel, Power Point)
- Dobre zdolności organizacyjne, wielozadaniowość, wysoka kultura osobista
- Możliwość podjęcia współpracy od zaraz
Oferujemy:
- Umowę o pracę za pośrednictwem Adecco Poland
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stałe godziny pracy, od poniedziałku do piątku
- Zatrudnienie od zaraz do końca stycznia 2019 r. z możliwością przedłużenia
- Możliwość awansu w wewnętrznych strukturach firmy
- Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
- Lokalizacja: Centrum
Numer referencyjny: AB/WA2/052018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.