Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka biura
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- wspieranie Office Managera w codziennych obowiązkach - w przygotowywaniu prezentacji Power Point oraz innych dokumentów na potrzeby przełożonego, wykonywaniu tłumaczeń z języka polskiego na angielski i vice versa, opracowywaniu wewnętrznych komunikatów, zapewnianiu sprawnego przepływu informacji pomiędzy biurami regionalnymi,
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (m.in. zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych, obsługa spotkań, obsługa centrali telefonicznej, łączenie rozmów).
Wymagania:
- 2-3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku asystenckim w międzynarodowej organizacji o złożonej strukturze,
- bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- profesjonalne podejście do zakresu zadań i reprezentowania firmy na zewnątrz,
- zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu zadań,
- umiejętność słuchania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
- dojrzałość emocjonalna, dyplomacja i lojalność,
- wysoka kultura osobista i znajomość zasad etyki biznesu,
- świetna znajomość aplikacji MS Office (Word, Excel, Power Point).
Oferujemy:
- przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowej organizacji,
- pracę w dynamicznym i zmotywowanym zespole,
- zatrudnienie na umowę o pracę za pośrednictwem firmy zewnętrznej, na czas określony z ewentualną możliwością przedłużenia,
- pakiet pozapłacowych benefitów
- udział w ciekawych projektach.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.