Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego Klienta, firmy z branży spożywczej, poszukujemy osoby na stanowisko:
asystent/-ka biura
Ref. no: 29447Temporary job
Location: Warszawa
Responsibilities:
- wsparcie asystenckie Dyrektora Generalnego oraz HR Managera
- organizacja spotkań i podróży służbowych
- współpraca z poszczególnymi działami firmy
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji
- dbałość o obieg dokumentów w firmie
- przyjmowanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek
- odbieranie połączeń telefonicznych
- obsługa recepcyjna gości oraz pracowników biura
- wdrażanie nowych inicjatyw w celu rozwoju firmy
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- mile widziane roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- dobra organizacja pracy i wielozadaniowość
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznym środowisku
- energiczność
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 18 miesięcy