Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.
Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy odpowiednich osób na stanowisko:
asystent/ka biura
Nr ref.: 24719Praca stała
Lokalizacja: Świnoujście
Zakres obowiązków:
- obsługa urządzeń biurowych
- przyjmowanie gości odwiedzających firmę
- tłumaczenia tekstów z języka angielskiego na polski i z języka polskiego na angielski
- wykonywanie prezentacji, harmonogramów, zestawień
- organizacja pracy biura
- aktualizowani bieżących zestawień, stanów magazynowych
- organizowanie wyjazdów służbowych
Oczekiwania:
- wykształcenie minimum średnie
- 1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Power Point, Excel)
- umiejętność pracy w zespole, umiejętność dobrej organizacji czasu i pracy
- ciekawa, pełna wyzwań praca
- umowa o pracę
- możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
- możliwość uzyskania dodatkowej premii