Opis stanowiska pracy

Firma działająca na rynku nieruchomości poszukuje zorganizowanej i chętnej do pracy osoby do pracy w sekretariacie biura. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • administracyjna obsługa biura,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji,
  • umawianie i obsługa spotkań.

Wymagania

Od osoby aplikującej na powyższe stanowisko oczekujemy:

  • wysokiej kultury osobistej,
  • znajomości pakietu Microsoft Office (w szczególności Word, Outlook, Excel),
  • wielozadaniowości, doskonałej organizacji pracy i umiejętności działania pod presją czasu.

 

Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesyłanie CV w formacie PDF z załączoną klauzulą o ochronie danych osobowych. Zastrzegamy możliwość kontaktu z wybranymi osobami.

Prezentacja firmy

W budownictwie liczy się nie tylko profesjonalizm i precyzja, waż... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/06/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi