Firma BHP Center zajmująca się prowadzeniem szkoleń oraz obsługą BHP przedsiębiorstw poszukuje do pracy osoby na stanowisko administracyjno- biurowe:
Asystent w dziale obsługi BHP.
Główne zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku to bezpośrednia obsługa kluczowych klientów firmy, w zakresie koordynowania działań BHP takich jak szkolenia BHP, audyty, dokumentacja BHP.
W zakresie tych zadań
- bezpośredni kontakt z klientem,
- koordynowanie szkoleń BHP i Pierwszej Pomocy,
- koordynowania audytów BHP,
- dbanie o terminowe tworzenie dokumentów BHP
- pomoc w kontrolowaniu zgodności z umową wykonywanych zadań u klienta,
- pomoc w wystawianiu dokumentacji poszkoleniowej.
Ze względu na charakter pracy na opisywanym stanowisku (praca z klientem, praca pod presją czasu) przede wszystkim oczekujemy od pracownika:
- otwartości, komunikatywności oraz umiejętności budowania relacji interpersonalnych jak i wysokiej kultury osobistej.
Ponadto od kandydatów wymagamy:
- wykształcenia wyższego – wykształcenie kierunkowe w zakresie zarządzania BHP będzie mile widziane,
- minimum 2 – 3 lata doświadczenia w kontakcie z klientem - np. w dziale handlowym, lub w dziale obsługi klienta,
- biegła i praktyczna znajomość pakietu MS Office, Google Docs, CRM, biegłość w dziedzinach nowoczesnych technologii IT
- mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym – kontakt mailowy oraz telefoniczny w języku angielskim (poziom B1)
- prawo jazdy kat. B,
Szkolenia i Doradztwo BHP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.