Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystent Handlowy
Miejsce pracy: BiałystokZadania:
• Bieżąca obsługa klientów: zawieranie umów, przekazywanie informacji, przyjmowanie reklamacji,
• Poszukiwanie potencjalnych klientów (internet)
• Telefoniczna obsługa klientów i dystrybutorów (przekazywanie informacji, wyjaśnianie spraw, przyjmowanie reklamacji itp.) i współpraca z handlowcami
• Przygotowywanie dokumentacji ofertowej do przetargów,
• Organizowanie kampanii promocyjnych i sprzedażowych.
Nasze wymagania:
• Wykształcenie wyższe,
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym- warunek konieczny.
● Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (działy sprzedaży, call center itp.
● Dobra znajomość MS Office lub/i Google Apps,
● Łatwość nawiązywania kontaktów,
● Dokładność oraz dobra organizacja pracy,
Oferujemy:
• Umowę o pracę tymczasową,
• Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Konkurencyjne wynagrodzenie,
• Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• Możliwość rozwoju zawodowego,
• Atrakcyjny system premiowania.
Numer referencyjny: AH/05/2017/PLO
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.