Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent handlowy (m/k)
Miejsce pracy: TychyObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- wsparcie działań handlowych pracowników oddziału,
- wsparcie organizacyjno-logistyczne,
- wsparcie działań handlowych - obsługa klienta, ofertowanie, realizacja zamówień zgodnie ze standardami obsługi klienta,
- aktywne działanie w celu pozyskania klientów.
Wymagania:
- komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z klientem,
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie,
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (ogrodnictwo i pokrewne),
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży, szczególnie w branży ogrodniczej.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowej firmie,
- dobrą atmosferę w pracy,
- umowę o pracę, dogodne godziny pracy,
- możliwość rozwoju osobistego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.