#

Asystent handlowca

Bimaro sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, należeć będzie między innymi:

  • Organizacja procesu zakupu i sprzedaży, w tym wprowadzenie zamówień zakupu towaru oraz zleceń sprzedaży do systemu
  • Współpraca z handlowcami w procesie przygotowania ofert sprzedaży oraz realizacji i rozliczania dostaw
  • Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji handlowej
  • Zakładanie i aktualizacja kartotek kontrahentów

 

Wymagania:

  • Minimum wykształcenie średnie
  • Dobra znajomość MS Office
  • Znajomość programu SAP oraz znajomość języków angielskiego i czeskiego będzie dodatkowym atutem,
  • Idealny kandydat powinien wyróżniać się umiejętnością pracy w grupie, skrupulatnością i zwracać uwagę na szczegóły, posiadać umiejętności organizacyjne, być w stanie pracować pod presją czasu

 

Oferujemy:

  • Pracę od zaraz na pełny etat, na podstawie umowy o pracę (zmianowy system czasu pracy)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
  • Przyjazną atmosferę w pracy.

 

Informacje dodatkowe:

Uprzejmie dziękujemy za przesłane aplikacje. Zapoznamy się z każdym CV. Na kolejny etap rekrutacji zaprosimy wybranych kandydatów. Do zobaczenia!

Prezentacja firmy

Bimaro sp. z o.o. działa na polskim rynku od 2004 r. Głównym profilem na... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Praca dla studenta, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi