Opis stanowiska pracy

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie
• wyszukiwanie oraz analiza zapytań ofertowych
• sporządzanie ofert przetargowych na podstawie wymagań potencjalnych klientów / lub SIWZ
• opracowywanie spisów dokumentacji technicznej obiektów
• koordynacja terminów kontroli technicznych obiektów ( przeglądów) wg ustalonego planu i sporządzanie ogłoszeń
• koordynacja przepływu dokumentacji
• kontrola poprawności fv z przeglądów ;
• odbieranie zgłoszeń oraz rejestrowanie ich w systemie komputerowym

Wymagania

Od kandydata oczekujemy:
• umiejętności organizacji dokumentacji biurowej i technicznej
• umiejętności czytania dokumentacji technicznej i opracowywania spisów dokumentacji;
• biegłej obsługi komputera
• systematyczność oraz umiejętności koordynowania prac podwykonawców
• komunikatywność oraz chęci do pracy w zespole


Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

Prezentacja firmy

Admico Sp. z o.o. istnieje na rynku od 1997 roku. Oferujemy kompl... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
31/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi