Opis stanowiska pracy
- Budowa sieci podmiotów licytujących w Polsce,
- Utrzymywanie kontaktów z podmiotami wystawiającymi pojazdy na aukcję i podmiotami skupującymi pojazdy. Wyjaśnianie szczegółów obsługi systemu w ramach licytacji car.tv, wyjaśnianie szczegółów umowy i zasad współpracy z car.tv. (kontakt telefoniczny oraz mailowy),
- Przygotowywanie dokumentów handlowych,
- Bieżące wsparcie działu sprzedaży,
- Dbałość o prawidłową realizację zawarcia umowy,
- Wprowadzanie i monitorowanie zapytań.
Wymagania:
- Biegłe użytkowanie Internetu, środowisko Windows 7/8 i MS Office,
- Osoba komunikatywna i skrupulatna,
- Wykształcenie minimum średnie,
- Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w międzynarodowej, innowacyjnej firmie,
- Praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku,
- Umowę o pracę na 12 miesięcy, pełen etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 17.00,
- Po roku opcja przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez GLOBAL SERVICES TV a.s. // car.tv z siedzibą w Warszawie."
Prezentacja firmy
GLOBAL SERVICES TV a.s. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce<br/>… od ...
GLOBAL SERVICES TV a.s. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce
… od 1998 r. car.tv stała się przodującą giełdą samochodów powypadkowych w Niemczech, która z powodzeniem działa także w Polsce, Czechach, Słowacji, Austrii, Szwajcarii i innych państwach Europy.
Współpracujemy z największymi firmami ubezpieczeniowymi, zespołami rzeczoznawców i podmiotami zajmującymi się obrotem pojazdami powypadkowymi i warsztatami napraw pojazdów. Siedziby naszych spółek znajdują się w Monachium (od 1989 r.) i Bratysławie (od 2005 r.). W maju 2014 r. zaczął działać oddział w Warszawie, który ma na celu obsługę Polskich klientów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/11/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Czas trwania umowy
- 1 rok
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Motoryzacja / Automotive