Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, lidera w swojej branży, poszukujemy dynamicznych kandydatów na stanowisko:

asystent działu sprzedaży

Nr ref.: 39383
Praca stała
Lokalizacja: Szczecin

Zakres obowiązków:
  • przygotowywanie ofert i kalkulacji w oparciu o potrzeby klienta i przy współpracy z innymi działami w firmie
  • aktualizacja kosztorysów związanych z projektami
  • zajmowanie się obiegiem dokumentów i przygotowanie prezentacji dla klientów

Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne)
  • doświadczenie na podobnym stanowisku, zmysł techniczny (mile widziane)
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, umiejętności dobrej organizacji
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na bardzo dobrym poziomie
  • znajomość MS Office (w szczególności znajomość Excel), znajomość CRM

Oferta:
  • stabilna praca w międzynarodowej firmie (umowa o pracę)
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • atrakcyjny pakiet benefitów

Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi