Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Asystent działu sprzedaży

Miejsce pracy: cały region
7-13-53266

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z rozwojem struktur organizacyjnych, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Asystenta działu sprzedaży

Miejsce pracy: Czeladź

Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa klientów krajowych firmy (telefonicznie oraz emialowo)
- bieżąca realizacja zamówień sprzedażowych
- koordynacja procesu reklamacji
- wsparcie administracyjno-księgowe
- kontakt z centralą firmy i oddziałami za granicą w ramach realizowanych obowiązków

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- mile widziana komunikatywna znajomość jednego z wymienionych języków obcych: rumuński, czeski, węgierski
- doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta lub pracach biurowych
- znajomość MS Excel
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- zdolności organizacyjne

Korzyści:
- praca w międzynarodowej firmie
- samodzielność w działaniu
- dobra atmosfera w pracy i stabilne warunki zatrudnienia

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi