Opis stanowiska pracy
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- wsparcie Specjalistów SEO;
- tworzenie audytów i opracowywanie zaleceń optymalizacyjnych dla stron www;
- budowę profilu linków zwrotnych dla wskazanych domen;
- analizowanie danych dotyczących profilów linków dla domen internetowych;
- analizę słów kluczowych;
- opracowywanie tekstów na potrzeby procesu pozycjonowania.
Oferujemy:
- stabilną pracę w dynamicznej firmie;
- szkolenie z zakresu wykonywanych obowiązków;
- wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i zaangażowania;
- miłą atmosferę pracy.
Wymagania
- zainteresowania w obszarze marketingu internetowego;
- wykształcenie wyższe (także studenci 5 roku);
- bardzo dobra znajomość MS Office;
- odpowiedzialność i samodzielność;
- dobra organizacja pracy.
Prezentacja firmy
Artefakt to interaktywna agencja marketingowa, której podstawowymi obsza...
Artefakt to interaktywna agencja marketingowa, której podstawowymi obszarami działalności jest pozycjonowanie serwisów internetowych, prowadzenie kampanii reklamowych Google Adwords, kompleksowe wsparcie działalności sklepów internetowych, usługi analityczne związane z promocją internetową, promocja w social mediach, audyty stron internetowych i pozycjonowania.
Artefakt realizuje usługi wykorzystując doświadczenie zespołu specjalistów. Zatrudnia obecnie ponad 70 osób, które doskonale wiedzą jakie działania należy wykonać, by witryna internetowa generowała nowe zamówienia, sprzedaż czy też promowała markę.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/07/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Internet / e-commerce, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Inne