Poszukujemy aktywnej i zmotywowanej osoby na stanowisko Asystent działu likwidacji szkód ubezpieczeniowych, do pracy w centrali naszej Firmy w Warszawie.
Osoba zatrudniona na stanowisku asystenckim będzie odpowiedzialna za:
- wsparcie w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych oraz majątkowych;
- gromadzenie oraz analiza informacji o szkodzie;
- administrowanie dokumentami dotyczącymi szkód;
- kontakt z ubezpieczycielami oraz Klientami w sprawach administracyjnych;
- wykonywanie czynności wspierających czynności brokerskie;
- wykonywanie zadań o charakterze administracyjno – biurowym zleconych przez Brokera.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie (w zależności o wybranego trybu pracy);
- elastyczny tryb pracy z możliwością pracy na część etatu;
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji (szkolenia, rosnący zakres odpowiedzialności i stopień trudności powierzanych zadań);
- etyczną kulturę organizacyjną.
Minimalne kwalifikacje wymagane na stanowisku:
- znajomość podstaw ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych (w tym kodeks cywilny i ustawy ubezpieczeniowe);
- wiedza ogólna na temat systemu ubezpieczeń oraz likwidacji szkód;
- wykształcenie wyższe licencjackie lub status studenta;
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- aktywność i duża motywacja do pracy, dobra organizacja pracy, samodzielność oraz odpowiedzialność;
- dobra znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego (ubezpieczeniowego) będzie dodatkowym atutem.
Jesteśmy grupą Spółek z branży finansów i ubezpieczeń specjalizującą si... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.