Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystent działu kadr i płac
Miejsce pracy: PoznańZnasz prawo pracy? Jesteś osobą otwartą i komunikatywną? Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku? Jeśli tak to zapraszamy do aplikowania!
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Administrowanie dokumentacją kadrowo-płacową,
• Prowadzenie sprawozdawczości,
• Ewidencja wizyt pacjentów,
• Prowadzenie baz danych, oraz obsługa programu Symfonia, Płatnik,
• Telefoniczny kontakt z pacjentem i personelem medycznym,
• Współpraca z NFZ, GUS, ZUS, Urzędem Skarbowym,
• Bieżąca rekrutacja personelu medycznego.
Praca na tym stanowisku czeka na Ciebie, jeśli:
• Masz podstawową znajomość prawa pracy (z uwzględnieniem wszystkich bieżących aktualizacji) i ubezpieczeń społecznych,
• Posiadasz min. 2 letnie doświadczenia w dziale kadr i płac,
• Umiesz posługiwać się programem Excel, Symfonia, SZOI i Portalem Świadczeniowym (dodatkowy atut),
• Umiesz swobodnie komunikować się z klientami.
W zamian za pracę zaoferujemy Tobie:
• Samodzielne stanowisko pracy,
• Bezpośrednie zatrudnienie u Klienta,
• Dodatkowe bonusy, jak opieka medyczna i karta multisport,
• Dobrą i wspierającą atmosferę.
• Atrakcyjne wynagrodzenie.
Oferta dotyczy pracy stałej. Zainteresowane osoby zapraszamy do wysłania aplikacji.
Numer referencyjny: KKP/11/2017/PZN
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.