Opis stanowiska pracy
Firma Premium Solutions Polska Sp. z o.o. Sp.K. poszukuje dynamicznych i gotowych do podejmowania wyzwań osób na stanowisko Asystent Działu Handlowego /Telemarketing/.
Praca od poniedziałku do piątku w godz: 8-16 ; 9-17
Wymagania:
- Aktywna postawa handlowa, nastawienie na realizację wspólnych i osobistych celów
- Łatwość nawiązywania kontaktów i relacji interpersonalnych
- Nienaganna kultura osobista
- Miły głos będzie dużym atutem
- Studenci studiów zaocznych mile widziani
- Preferowane wykształcenie techniczne
Podstawowe obowiązki:
- Telefoniczne nawiązywanie kontaktów z klientami oraz prezentacja oferty firmy
- Umawianie spotkań i prezentacji
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Ciekawe szkolenia produktowe i warsztaty handlowe
- Możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- Dostęp do nowych technologii informatycznych
- Kompletne wyposażenie stanowiska pracy
- Pakiet medyczny oraz kartę MultiSport (po okresie próbnym)
- Wyposażenie stanowiska pracy (laptop, telefon)
- Certyfikowane szkolenia SolidWorks i SolidCAM
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami.
Prezentacja firmy
Premium Solutions Polska dostarcza narzędzia i wiedzę z zakresu projekto...
Premium Solutions Polska dostarcza narzędzia i wiedzę z zakresu projektowania CAD, technologii wytwarzania i sterowania maszynami CAM, obliczeń inżynierskich CAE / MES oraz przepływów CFD. Gwarantujemy pełne wsparcie techniczne oraz zapewniamy doradztwo w doborze rozwiązań sprzętowych. Posiadamy w ofercie renomowane produkty światowych marek: SOLIDWORKS, SolidCAM, InventorCAM, NCBrain, IrbCam, SigmaNEST, Cimco Integration, Dell i wielu innych.
Od początku działalności związaliśmy się z największymi graczami na rynku aplikacji inżynierskich – Dassault Systemes SOLIDWORKS i SolidCAM Ltd. Jesteśmy Autoryzowanym Partnerem tych firm w Polsce. Co roku wprowadzane są nowe wersje SOLIDWORKS i SolidCAM, w najwyższym stopniu skupiające się na funkcjach oczekiwanych przez użytkowników. Słuchamy Klientów i ich potrzeb – jeżeli zgłosisz nam potrzebę rozbudowy o funkcje niedostępne w najnowszej wersji, my przekażemy to producentowi.
Dzięki obecności naszych biur w Warszawie, Wrocławiu, podpoznańskich Obornikach oraz Tychach jesteśmy w stanie szybko i skutecznie dotrzeć do naszych Klientów z szeroką ofertą oprogramowania, ale również sprzętu i szkoleń.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/09/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Administracja / Sekretariat