• Zarządzanie skrzynką e-mail: sortowanie, przeglądanie i odpowiadanie na pytania pracowników dotyczące przewidzianych dla nich programów emerytalnych
• Przesyłanie otrzymanych wiadomości do właściwych komórek organizacyjnych wewnątrz organizacji
• Zapisywanie/Katalogowanie otrzymanych informacji z podziałem na sekcje, których dotyczą
• Zarządzanie dokumentami dotyczącymi programów emerytalnych pracowników organizacji
• Przekierowywanie telefonów od pracowników do właściwych komórek organizacji
• Przygotowywaniu dokumentów dla Managera Działu Administracji Danych.
Poszukujemy Kandydatów, którzy:
• Posiadają orzeczenie o niepełnosprawności, warunek konieczny!
• Bardzo dobrze znają język angielski (poziom min B2, komunikacja w firmie odbywa się po angielsku)
• Bardzo dobrze znają i potrafią swobodnie korzystać z MS Office (w szczególności Excel i Word)
• Posiadają umiejętność swobodnej komunikacji, pozytywne nastawienie do otoczenia i potrafią pracować wielozadaniowo
Dodatkowym atutem będzie:
• Wyksztalcenie wyższe (ewentualnie ostatnie lata studiów)
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Znajomość dodatkowego języka obcego
• Podstawowa wiedza z zakresu programów rentowych obowiązujących w Wielkiej Brytanii
Nasz oferta zapewnia:
• Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
• Atrakcyjne wynagrodzenie i bardzo bogaty pakiet socjalny
• Przyjazne środowisko pracy w międzynarodowym towarzystwie, w nowoczesnym budynku biurowym
• Możliwość rozwoju/awansu w ramach organizacji
Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych - powstała jako dobro... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.