Opis stanowiska pracy

FPP Consulting Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko:
Asystent Dyrektora
Miejsce pracy: Białystok


Zakres obowiązków:
• wsparcie Dyrektora w zadaniach informacyjnych i kontrolnych,
• uzgadnianie, prowadzenie i nadzór nad terminarzem,
• organizacja i planowanie podróży służbowych,
• reprezentowanie przełożonego w kontaktach biznesowych,
• kompleksowe, administracyjne wsparcie Dyrektora w codziennych zadaniach,
• kontakt z partnerami biznesowymi w niezbędnym zakresie,
• sporządzanie prezentacji i materiałów potrzebnych do podejmowania decyzji,
• zapewnienie przepływu i zarządzanie hierarchią informacji pomiędzy Dyrektorem a innymi jednostkami organizacyjnymi w firmie,
• organizacja spotkań / uroczystości,
• zadania reprezentacyjne, przyjmowanie i opieka nad gośćmi wewnątrz firmy,
Oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z możliwością stałego zatrudnienia
• ciekawą pracę i samodzielne zadania w prężnie rozwijającej się firmie

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:
• wykształcenia wyższego,
• doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• bardzo dobra obsługa MS-Office: PowerPoint, Word, Excel,
• wysoka kultura osobista i biznesowa,
• komunikatywność i lojalność, umiejętność zachowania dyskrecji,
• posiadania umiejętności analitycznego myślenia, planowania, rozwiązywania problemów

Prezentacja firmy

Firma FPP Consulting rozpoczęła działalność w 1998 r. Nasz zespół tw... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/04/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi