Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystent ds. zamówień i przetargów
Miejsce pracy: PoznańTwoje przyszłe wyzwania:
- Wsparcie w obsłudze zamówień publicznych i przetargów (wyszukiwanie informacji, przygotowywanie dokumentów, dbanie o terminowość)
- Udział w realizacji zamówień (dbanie o dokumentację transportową)
- Pomoc w dokonywaniu zgłoszeń do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
- Współprowadzenie i administrowanie sklepu internetowe
- Administrowanie stroną internetową i działania z zakresu social media
Umiejętności, których poszukujemy:
- Mile widziane doświadczenie w przygotowaniu przetargów publicznych
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym skuteczną komunikację pisemną i mówioną (B2)
- Skrupulatność, rzetelność, szczegółowość
- Umiejętność pracy ze złożoną dokumentacją (opisy postępowań, sprawozdania, specyfikacje produktów)
- Obsługa komputera (Word, Excel, Outlook, przeglądarki)
- Elokwencja, komunikatywność
- Umiejętność współpracy w zespole i pozytywne nastawienie
Oferta naszego klienta dotycząca zatrudnienia:
- Pełne wdrożenie na stanowisko i duże wsparcie w początkowym okresie
- Umowa o pracę
- Dobre relacje i atmosferę współpracy
- Możliwość uzyskania dodatkowej premii
Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: AZP/12/2016/PZN
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.