AKE Robotics powstało z pasji do tworzenia nowych, często unikalnych rozwiązań technologicznych w obszarze stanowisk zrobotyzowanych. Nasi Klienci należą do najbardziej wymagających i wysoko zaawansowanych technologicznie firm oraz koncernów międzynarodowych, w tym z branży motoryzacyjnej. Dlatego też każde zlecenie postrzegamy jako szansę na realny udział w dalszym rozwoju technologicznym naszych Klientów,
a robotyzację traktujemy bardzo poważnie. Takie podejście wymaga często nieszablonowego myślenia już w fazie przygotowania koncepcji, rzetelnej wiedzy na etapie projektowania oraz odpowiedzialności przy dostawie, montażu i uruchamianiu oferowanych przez nas rozwiązań.
Mocną pozycję rynkową oraz stały wzrost zawdzięczamy ludziom pełnym pasji i zaangażowania. Nasz Zespół to ludzie odważni i wychodzący z inicjatywą, którzy są otwarci na bieżącą komunikację i współpracę. Cenimy sobie pracę w środowisku eksperckim, w którym szukanie nowych rozwiązań należy do codzienności. Czerpiemy radość z tego co robimy, stąd wiemy, co to poczucie humoru i dobra atmosfera.
Jeśli czujesz, że w tym opisie jest coś, co współgra z Twoimi potrzebami, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – dalej się rozwijamy! Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystenta ds. Wsparcia Sprzedaży
(Internal Sales Assistant)
Osoba na tym stanowisku pełni rolę wsparcia realizowanych procesów sprzedażowych. Będzie odpowiadać za nawiązywanie bezpośrednich kontaktów handlowych oraz obsługę klienta, w tym m.in. za udzielanie informacji odnośnie oferty i asortymentu firmy, identyfikację potrzeb i oczekiwań klientów, przygotowanie zestawień oraz raportów, jak również wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.
Jeśli do tego spełniasz się między innymi w:
- nawiązywaniu pierwszych kontaktów handlowych na podstawie analizy rynku
- identyfikacji oraz weryfikacji potrzeb klientów
- precyzowaniu oczekiwań i wymagań klientów
- zapewnieniu prawidłowego obiegu dokumentów
- wychodzeniu z inicjatywą sprzedażową w ramach prowadzonych akcji marketingowych i sprzedażowych
I ponadto posiadasz:
- wykształcenie minimum średnie
- doświadczenie w obsłudze klienta w branży technicznej (od strony doradczej lub sprzedażowej) – mile widziane
- minimum dobrą znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel i Outlook)
- wysoko rozwiniętą zdolność organizacji pracy własnej oraz samodzielność i zaangażowanie w wykonywane zadania
- umiejętności interpersonalne, połączone ze zdolnością zadawania pytań i darem przekonywania
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji
- umiejętność budowania pozytywnego i profesjonalnego wizerunku firmy
- wytrwałość i efektywność w działaniu, nastawienie na rezultat
- umiejętność realizacji zadań wielowątkowych oraz wyznaczania priorytetów
- język angielski lub niemiecki na poziomie komunikatywnym – mile widziany
To z chęcią zaoferujemy Tobie:
- umowę o pracę na pełny etat ▪ niezbędne narzędzia do pracy ▪ pakiet medyczny i ubezpieczenie grupowe ▪ szkolenia językowe i inne ▪ bieżące wsparcie przełożonego w procesie wdrożenia w nowe obowiązki ▪ darmową pomoc prawną ▪ nowoczesną przestrzeń biurową ▪ bony na święta ▪ świeżą kawę, owoce i słodycze, a w sezonie wspólne grillowanie :)
Jeśli chcesz dołączyć do Zespołu AKE – aplikuj i dowiedz się więcej.