#

Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Capgemini Polska Sp. z o.o.

O nas

 

Capgemini jest jednym z największych na świecie dostawców usług z zakresu konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Capgemini posiada ponad 300 biur w 40 krajach i jest największą firmą doradczą w Europie. Capgemini Infrastructure Services to trzy lokalizacje w Krakowie, Katowicach i Opolu. Zatrudniamy ponad 2000 osób, obsługując 40 klientów w 20 językach.

 

Opis stanowiska

 

• Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią

• Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów

• Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń

• Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń

• Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami

• Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT

 

Wymagania

 

• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego

• Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

• Umiejętność pracy w grupie

• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

• Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office

• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

 

Sprawdź, co mamy dla Ciebie:

 

• Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów - około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach

• Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa - ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych.

• Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database

• Będziesz pracować w inspirującej atmosferze. Razem pracujemy i razem świętujemy – Projekt Teatr Capgemini, wolontariat pracowniczy, wydarzenia integracyjne, wspólne granie w kosza, siatkę – każdy znajdzie coś dla siebie!

• Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody!

• Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!

 

 

Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

Miejsce pracy: Kraków

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi