#

Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Capgemini Polska Sp. z o.o.

O nas

Capgemini jest jednym z największych na świecie dostawców usług z zakresu konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Capgemini posiada ponad 300 biur w 40 krajach i jest największą firmą doradczą w Europie. Capgemini Infrastructure Services to trzy lokalizacje w Krakowie, Katowicach i Opolu. Zatrudniamy ponad 2000 osób, obsługując 40 klientów w 20 językach.

Opis stanowiska

• Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią
• Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów
• Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń
• Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
• Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami
• Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT

Wymagania

• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
• Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
• Umiejętność pracy w grupie
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
• Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Sprawdź, co mamy dla Ciebie:

• Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów - około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach
• Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa - ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych.
• Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database
• Będziesz pracować w inspirującej atmosferze. Razem pracujemy i razem świętujemy – Projekt Teatr Capgemini, wolontariat pracowniczy, wydarzenia integracyjne, wspólne granie w kosza, siatkę – każdy znajdzie coś dla siebie!
• Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody!
• Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!


Prosimy o zawarcie numeru referencyjnego w tytule wiadomości.

Infopraca/CSA/German/KRK

Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

Miejsce pracy: Kraków

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi