Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Podejmij z nami pracę już dziś i weź udział w konkursie "Pracuj z Randstad i wygrywaj nagrody!” - masz szansę wygrać samochód lub rower! Nie zwlekaj - aplikuj i zarejestruj się w konkursie na www.randstad.pl/konkurs
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży IT poszukujemy osoby na stanowisko:
asystent ds. wsparcia administracyjnego i obsługi klienta
Nr ref.: 41466Praca tymczasowa
Lokalizacja: Warszawa
- przygotowywanie raportów dziennych dla Klienta,
- współpraca z dostawcami materiałów i usług,
- informowanie przełożonego o wszelkich uwagach i sugestiach Klienta dotyczących poziomu świadczonych usług,
- kontrola jakościowa i ilościowa drukowanych oraz kopertowanych dokumentów,
- świadczenie usług operatorskich przy kopertowaniu manualnym,
- udzielanie klientom odpowiedniego wsparcia osobistego lub telefonicznego.
- podstawowa znajomość pakietu MS Office,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
- zdolności interpersonalne – komunikatywność,
- chęć nauki, zaangażowanie,
- systematyczność i skrupulatność.
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia od zaraz do końca roku 2016,
- wynagrodzenie 14 PLN brutto/h,
- miejsce pracy: Warszawa Mokotów,
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.00.