Jesteśmy firmą, która zrealizuje kompleksowo i profesjonalnie każdą kampanię reklamową - od pomysłu, poprzez druk materiałów reklamowych, wykonanie odpowiednich artykułów promocyjnych, aż po fotografię eventową. Sposób, w jaki podchodzimy do wyzwań i realizacji zamówień, czyni z nas niepowtarzalny i wyjątkowy zespół do zadań specjalnych.
Wśród naszych klientów znalazły się jedne z największych firm: Procter&Gamble, PepsiCo, Hortex Holding SA, Pernod Ricard Polska, PKO BP SA, BRE Bank SA, Browary Okocim, Mobil, T-Mobile...
Wśród naszych klientów znalazły się jedne z największych firm: Procter&Gamble, PepsiCo, Hortex Holding SA, Pernod Ricard Polska, PKO BP SA, BRE Bank SA, Browary Okocim, Mobil, T-Mobile...
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: WarszawaOpis stanowiska Asystent ds. Sprzedaży:
- Celem tego stanowiska jest przede wszystkim pomoc pozostałym członkom organizacji w projektach interdyscyplinarnych. Osoba na tym etacie w głównej mierze współpracuje z Project Managerem, który jest jej bezpośrednim przełożonym.
- Do głównych obowiązków należy m.in. przygotowywanie ofert w oparciu o dostępną bazę poddostawców, a w wypadku niewystarczających zasobów poszukiwanie odpowiednich kontaktów zarówno w Europie jak i Chinach.
- Pracownik uprawniony jest do bezpośredniego kontaktu z klientami oraz wysyłania im propozycji handlowych, wcześniej skonsultowanych z przełożonym. Wraz z upływem czasu, zakres samodzielności jest omawiany i sukcesywnie powiększany.
- Osoba na tym stanowisku, odpowiada za terminową realizację powierzonych zadań, zgodność przedstawionej oferty z wymaganiami klienta zawartymi w złożonym zapytaniu oraz realizację planów sprzedażowych.
- W wypadku zaistnienia potrzeby zastępstwa, pracownik przekazuje swoje obowiązki Project Managerowi bądź Kierownikowi Biura.
Zakres obowiązków na stanowisku Asystent ds. Sprzedaży:
- utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami (polskimi i zagranicznymi),
- wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów,
- przygotowywanie ofert dla klientów,
- nadzorowanie postępu prac nad projektami,
- organizowanie pozwoleń na wykorzystanie wizerunku produktów markowych,
- przygotowanie wizualizacji, bądź pliku/grafiki dla klienta,
- kontakty z podwykonawcami,
- poszukiwanie nowych produktów i producentów,
- przyjmowanie i ewidencja zamówień (w programie Excel),
- okazjonalne prace konfekcyjne.
Co oferujemy:
- rozwój w zakresie naszych specjalizacji,
- pracę w interdyscyplinarnym zespole,
- przyjazną atmosferę – firma rodzina,
- kurs graficzny,
- wzrost samodzielności wraz z upływem czasu,
- zatrudnienie na umowę o pracę.
- możliwość wdrażania nowych pomysłów usprawniających działanie organizacji
Czego oczekujemy:
- umiejętności pracy pod presją czasu oraz wyszukiwania nieszablonowych rozwiązań,
- zdolności nadawania projektom stosowych priorytetów,
- wykształcenie min. średnie,
- znajomości środowiska Windows i oprogramowania Microsoft Office,
- doświadczenia w pracy z pakietem Adobe w szczególności Illustrator i Photoshop – w wypadku jego braku, chęć pozyskania wiedzy w tym zakresie,
- język angielski min. średnio zaawansowany w mowie i w piśmie,
- otwartości na wyzwania z różnych specjalizacji naszej organizacji,
- wysokiej motywacji i chęci rozwoju.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.