Opis stanowiska pracy
GroMar® jest dynamicznie rozwijającą się firmą technologiczną od 1999 roku. Znaleźliśmy się na 21 miejscu wśród 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w centralnej Europie według rankingu „Deloitte Technology Fast 50 in Central Europe”. Specjalizujemy się w dostarczaniu profesjonalnych rozwiązań e-learningowych, a misją firmy jest propagowanie nowoczesnych i użytecznych form nauczania, służących podnoszeniu kompetencji. Oprócz rozwiązań e-learningowych, oferujemy różnorodne usługi z wykorzystaniem nowoczesnej technologii, które koncentrują się na dostarczaniu naszym Klientom rozwiązania „skrojonego na miarę”.
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:
- Zdalne odpowiadanie na zapytania klientów poprzez kontakt telefoniczny / email z potencjalnymi klientami biznesowymi w Polsce (głównie) i za granicą.
- Wstępne badanie potrzeb klienta, przygotowanie ofert oraz prace administracyjne związane z zapytaniami ofertowymi (produkty dopasowane do potrzeb klientów)
- Bliska współpraca z Project Managerami oraz Menedżerami ds. Rozwoju Biznesu odpowiedzialnymi za domknięcie procesu sprzedaży.
- Wykorzystanie systemów informatycznych typu CRM, ERP, itp.
- Obsługę i utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami (największe i najbardziej znane firmy w Polsce i Europie).
Wymagania:
- Praktyczna znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Doceniamy:
- Doświadczenie w sprzedaży w Call Center
- Komunikatywność i umiejętność budowania relacji biznesowych
- Samodzielność, zaangażowanie, nastawienie na rozwój i wysoką orientację na cel
- Znajomość procesów przetargowych zgodnie z ustawą PZP
- Dobrą organizację pracy, dokładność i terminowość
- Znajomość branży HR oraz nowych technologii
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Pracę w jednej z najszybciej rozwijających się spółek w branży IT w Europie (21 miejsce w rankingu Deloitte)
- Pracę z największymi firmami w Polsce i w Europie
- Atrakcyjne stałe wynagrodzenie oraz premie
- Pracę w profesjonalnym, młodym, ambitnym i dynamicznym zespole
- Przyjazną kulturę organizacyjną wspierającą współpracę zespołową i rozwój zawodowy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Dofinansowanie do siłowni
- Dofinansowanie do zajęć angielskiego
Rodzaj umowy: pełny etat / cześć etatu na umowę o pracę lub B2B. W odpowiedzi na treść ogłoszenia prosimy zaznaczyć jaka forma zatrudnienia oraz Państwa dostępność jest preferowana.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)
Prezentacja firmy
GroMar jest dynamicznie rozwijającą się firmą, działającą w branż...
GroMar jest dynamicznie rozwijającą się firmą, działającą w branży informatycznej od 1999 roku. Doświadczenie i pozycję rynkową zdobyliśmy, koncentrując się na tworzeniu dedykowanego oprogramowania dla firm. Specjalizujemy się w rozwiązaniach e-learning-owych. Misją naszej firmy jest dostarczanie użytecznych rozwiązań informatycznych, służących skutecznemu nauczaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/05/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta, Praca Praca fizyczna, Praca Doradztwo / Konsulting