Opis stanowiska pracy

Firma działająca na polskim rynku ukierunkowana na niesienie pomocy osobom niedosłyszącym.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU

 

Zakres obowiązków:

  • doradztwo w zakresie oferowanych produktów,
  • kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjentów,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe bądź średnie,
  • mile widziane doświadczenie handlowe w pracy z klientem indywidualnym bądź w sprzedaży,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • prawo jazdy kat.B.

 

Oferujemy:

  • interesującą pracę w stabilnej, nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • dobrą atmosferę pracy, motywacyjny system wynagradzania,
  • dostęp do kart MultiSport i pakietu medycznego.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie C.V. wraz z listem motywacyjnym z dopiskiem do jakiego miasta składana jest aplikacja.

 

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

ACS Słuchmed to firma założona w 1990 roku, działająca na polskim rynku.... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi