Asystent ds. procesów HR
Miejsce pracy: KatowiceWyzwania przed Tobą:
Interesujesz się branżą HR? Łatwo nawiązujesz kontakty, cechuje Cię kreatywność, skrupulatność i chęć ciągłego podnoszenia kwalifikacji? -> APLIKUJ!
Obecnie w Sii Katowice poszukujemy osoby na stanowisko Asystent ds. procesów HR, która będzie poprzez ścisłą współpracę z Dyrektorem Rekrutacji odpowiedzialna m.in. za:
- Tworzenie procedur i dokumentów opisujących wewnętrzne procesy firmy przy współpracy z osobami odpowiedzialnymi za wdrażanie i realizację procesów w firmie
- Przygotowywanie statystyk
- Pisanie instrukcji dla użytkowników końcowych
- Wspieranie zarządzania komunikacją w procesie wprowadzania zmian
- Przygotowywanie wewnętrznych/działowych newsletterów
- Pomoc w przygotowywaniu raportów na potrzeby kierownictwa
Oczekiwane umiejętności:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)
- Bardzo dobra znajomość poprawnej polszczyzny oraz zasad edycji tekstu, mile widziana osoba z „lekkim piórem”
- Dobra znajomość MS Office lub innych programów
- Doświadczenie zawodowe w realizacji procesów rekrutacyjnych i wsparciu HR będzie dodatkowym atutem
- Ciągłe dążenie do podnoszenia jakości i wprowadzania usprawnień: umiejętność proponowania konstruktywnych rozwiązań, propozycji zmian
- Umiejętność planowania i organizacji swojej pracy oraz odporność na stres
Korzyści dla Ciebie:
- Wyjątkową atmosferę w Sii, za którą otrzymujemy prestiżowy tytuł Najlepszego Miejsca Pracy w Polsce
- Atrakcyjne warunki pracy
- Prywatna opiekę medyczną Medicover, ubezpieczenie grupowe oraz pakiet benefitów (m.in. Multisport, vouchery do sieci handlowych, bony podarunkowe)
- Rozwój osobisty i zawodowy poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz kursy językowe (angielski i niemiecki)
- Możliwość kształtowania swojej ścieżki kariery w kierunkach technicznych i menedżerskich (+certyfikacja)
- Jasny system oceny i feedback’u
- Możliwość zmiany projektu i tym samym zdobywania cennego doświadczenia w różnych branżach oraz technologiach
Aplikuj poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie