#

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO

SATO Polska Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Obowiązki osoby zatrudnionej na tym stanowisku:

• realizacja zamówień sprzedaży,

• obsługa posprzedażowa,

• utrzymywanie stałych kontaktów i dobrych relacji z klientami,

• przygotowywanie ofert i kalkulacji,

• udzielanie informacji o produktach.

Wymagania

Wymagania:

• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie,

• znajomość pakietu MS Office,

• doświadczenie w systemie Oracle mile widziane.

 

Oferujemy:

• pracę w międzynarodowym środowisku,

• atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,

• możliwość rozwoju zawodowego.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub niemieckim.

 

Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Prezentacja firmy

Firma SATO jest pionierem oraz wiodącym dostawcą zintegrowanych rozwiąza... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/12/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Elektronika / Telekomunikacja, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi