Zakres obowiązków:
• Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych / e-maile od klientów w zakresie zagadnień technicznych związanych z: hardware, software i sieci;
• Kompleksowa obsługa klientów;
• Prowadzenie ewidencji wszystkich zapytań klientów w systemie raportowania;
• Analizowanie i odpowiadanie na najczęściej zgłaszane zapytania;
• Współpraca z działem IT.
Oczekiwania:
• Biegła znajomość jednego z języków: niemiecki, holenderski, portugalski, hiszpański, fiński lub duński;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
• Znajomość pakietu MS Office;
• Mile widziane doświadczenie w zakresie wsparcia technicznego;
• Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Miejsce pracy: Katowice
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa pe... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.