pracownika na stanowisko:
Asystent ds. obsługi kanałów sprzedaży
Miejsce pracy: 31-871 KrakówTwoje zadania:
• wspieranie procesów logistycznych i magazynowych sklepów Grupy MIG,
• księgowanie dokumentów sprzedaży oraz dokumentów magazynowych,
• monitorowanie i wyjaśnianie niezgodności w dostawach towarowych,
• współpraca z salonami sprzedaży spółki w zakresie obrotu towarowego.
Oczekujemy:
• dobrej znajomości języka angielskiego (min. B1/B2),
• biegłej obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
• umiejętności pracy w zespole,
• samodyscypliny i bardzo dobrej organizacji pracy,
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
• pracę w branży modowej,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• umowę o pracę,
• pracę w ambitnym i dynamicznym zespole,
• zniżki na nasze produkty w sklepach Sizeer, 50 Style, Timberland, Symbiosis, Umbro/Lotto,
• możliwość skorzystania z pakietów prywatnej opieki medycznej i pakietów OK System,
• udział w imprezach pracowniczych.