Opis stanowiska pracy

- Kontrola wydatków techników oraz pracowników biurowych;
- Rozliczanie pracowników na podstawie elektronicznych formularzy oraz programu SAVIOM;
- Weryfikacja poprawności wprowadzonych danych o wydatkach do systemów elektronicznych i zestawień;
- Księgowanie wydatków pracowników w programie NAVISION;
- Sporządzanie not korygujących i obciążeniowych, a także zestawień finansowych;
- Stały kontakt z technikami, PM, SM – wyjaśnianie nieścisłości dotyczących rozliczeń finansowych;
- Archiwizacja dokumentów (faktur, rachunków, rozliczeń, etc.);
- Zadania ad hoc.

Wymagania

- Pierwsze doświadczenie w dziale finansów/księgowym;
- Wykształcenie kierunkowe (finanse/księgowość) będzie dużym atutem;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny);
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Prawo jazdy kat. B;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- Umiejętność pracy z rutynowymi obowiązkami;
- Samodzielność i kreatywność w działaniu.

Oferujemy:
- Umowę o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym);
- Pracę w międzynarodowym środowisku z aktywnym wykorzystywaniem języka angielskiego;
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, karta służbowa);
- Stabilną pracę w młodym i profesjonalnym zespole.

Prezentacja firmy

Global Wind Service powstał na początku 2008 roku i w dniu dzisiejszym s... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi