- Kontrola wydatków techników oraz pracowników biurowych;
- Rozliczanie pracowników na podstawie elektronicznych formularzy oraz programu SAVIOM;
- Weryfikacja poprawności wprowadzonych danych o wydatkach do systemów elektronicznych i zestawień;
- Księgowanie wydatków pracowników w programie NAVISION;
- Sporządzanie not korygujących i obciążeniowych, a także zestawień finansowych;
- Stały kontakt z technikami, PM, SM – wyjaśnianie nieścisłości dotyczących rozliczeń finansowych;
- Archiwizacja dokumentów (faktur, rachunków, rozliczeń, etc.);
- Zadania ad hoc.
- Pierwsze doświadczenie w dziale finansów/księgowym;
- Wykształcenie kierunkowe (finanse/księgowość) będzie dużym atutem;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny);
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Prawo jazdy kat. B;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- Umiejętność pracy z rutynowymi obowiązkami;
- Samodzielność i kreatywność w działaniu.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym);
- Pracę w międzynarodowym środowisku z aktywnym wykorzystywaniem języka angielskiego;
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, karta służbowa);
- Stabilną pracę w młodym i profesjonalnym zespole.
Global Wind Service powstał na początku 2008 roku i w dniu dzisiejszym s... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.