Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Asystent ds. Kadr

Miejsce pracy: Lublin

Zakres obowiązków:

  • Pomoc w prowadzeniu spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowej;
  • Sporządzanie teczek osobowych;
  • Archiwizacja i aktualizacja danych personalnych pracowników;
  • Wprowadzanie danych do programu kadrowo - płacowego;
  • Przygotowywanie niezbędnych statystyk, raportów oraz zestawień.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe;
  • Mile widziane praktyki lub staże w dziale administracji;
  • Chęć rozwoju w dziale administracji kadrowej;
  • Znajomość podstaw prawa pracy;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

Oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;
  • Narzędzia niezbędne do pracy;
  • Pakiet socjalny (Adecco+Club - atrakcyjny program lojalnościowy - pakiet zniżek i rabatów dla pracowników Adecco, możliwa prywatna opieka medyczna lub karta sportowa);
  • Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Oferta dotyczy pracy stałej.


Numer referencyjny: AK/11/2016/LUB
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi