Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent ds. HR (m/k)
Miejsce pracy: TczewObowiązki:
- wstępna selekcja aplikacji,
- przeprowadzanie wywiadów telefonicznych z kandydatami,
- redagowanie i publikacja ogłoszeń,
- bieżące wsparcie działu HR.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy w dziale HR lub pokrewnym,
- znajomość j. angielskiego,
- doświadczenie w pracy w HR-owych systemach informatycznych,
- znajomość MS Office (zwłaszcza Excel),
- znajomość prawa pracy,
- samodzielność w pracy,
- zaangażowanie w powierzone zadania.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową,
- dofinansowanie do dojazdów dla osób mieszkających poza Tczewem,
- dofinansowanie do obiadów,
- zdobycie doświadczenia w pracy w międzynarodowej Firmie,
- atrakcyjny pakiet socjalny,
- wynagrodzenie dostoswane do posiadanych kwalifikacji i umiejętności,
- możliwość rozwoju osobistego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.