Asystent ds. helpdesk z j. hiszpańskim
Miejsce pracy: KrakówNr ref. AWS/003/MKU
Zadania:
- Kontakt z pracownikami firmy w ramach wsparcia w użytkowaniu wewnętrznej platformy do rozliczania faktur
- Udzielanie informacji oraz wsparcie pracowników firmy w obsłudze systemu
- Przyjmowanie zgłoszeń z zapytaniami odnośnie zasad funkcjonowania platformy
- Zapewnienie ciągłości procesu obsługi faktur
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 16:00 lub 9:00 - 17:00
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Znakomitą atmosferę pracy w zgranym, młodym zespole
- Możliwość podjęcia zatrudnienia od zaraz
- Interesującą i pełną wyzwań pracę w firmie będącej światowym liderem w branży produkcyjnej
- Szkolenia wewnętrzne
- Dostęp do benefitów pozapłacowych w ramach Manpower Premium
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2/C1)
- Znajomość języka hiszpańskiego na poziomie dobrym (B1/B2)
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta / na stanowiskach helpdesk
- Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office
- Zdolność do szybkiej nauki obsługiwania nowych aplikacji
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne