#

Asystent ds. administracyjnych

Adecco Poland Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Asystent ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Wrocław

Zadania:

  • Codzienne wsparcie administracyjne biura
  • Dbanie o płynny obieg dokumentów w firmie
  • Organizowanie podróży służbowych
  • Tworzenie konferencji telefonicznych w systemie
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań

Wymagania:

  • Wysokie zdolności komunikacyjne
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne, umiejętność ustalania priorytetów, organizacji własnej pracy
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w międzynarodowym środowisku)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Mile widziana znajomość języka hiszpańskiego
  • Dobra znajomość MS Office

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
  • Pracę w nowoczesnym biurze w międzynarodowym środowisku
  • Możliwości rozwoju w strukturach firmy
  • Pakiet dodatkowych benefitów

Numer referencyjny: AA/02/01/17/WRC/KK
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi