Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: WrocławZadania:
- Codzienne wsparcie administracyjne biura
- Dbanie o płynny obieg dokumentów w firmie
- Organizowanie podróży służbowych
- Tworzenie konferencji telefonicznych w systemie
- Zarządzanie kalendarzem spotkań
Wymagania:
- Wysokie zdolności komunikacyjne
- Doskonałe umiejętności organizacyjne, umiejętność ustalania priorytetów, organizacji własnej pracy
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w międzynarodowym środowisku)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Mile widziana znajomość języka hiszpańskiego
- Dobra znajomość MS Office
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- Pracę w nowoczesnym biurze w międzynarodowym środowisku
- Możliwości rozwoju w strukturach firmy
- Pakiet dodatkowych benefitów
Numer referencyjny: AA/02/01/17/WRC/KK
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.